Just try

Dapat tawaran sebagai wedding videographer! Lama dah impikan nak usha videografi tapi yela, kita takde pengalaman, takdenye nak tawarkan diri, jadi sebaliknya kan, salah menyalah pulak. Tapi bila orang dah offer pada kita, ya, will try the best! Selalu je suka-suka buat videografi untuk sepupu kahwin, shoot video, tapi buat sendiri2, simpan sendiri2, tunjuk pun tak, sebab tak siap pun, tak publish pun as video. Haha.

Offer offer jugak, kena bagitau terus, aku ni takde dslr ye. Minat je lelebih. Huahaha. Beliau tak pulak kata apa-apa, terus ajak discuss. Wuwah.. Ok, ok. Gembira sesaat, sebab dapat peluang ni. Jadi ke tak tak tahu lagi kan. Hehe. Sementara ni kita suka suki jap.

Actually beliau tawarkan aku jadi designer n videographer wedding beliau. Designer tu aku kurang berkenan, dah tawar hati nak main dengan design. Huaha. Orang yang selalu berhubung dengan aku bincang bab2 ni, aku pun awal-awal lagi dah agak ada kaitan jugak dengan benda ni. Takdenye orang kebanyakan nak cari aku bincang hal lain. Heh3. First mesej lagi aku dah siap gtau aku dah lama tak buat design, supaya aku dapat melepaskan diri dari buat design. Hoho. Rupanya, terjerat jugak. Pandai btoi.

Terus set meeting. Tahniah kawan dah nak kahwin, orang famous memang kahwin awal. Heheh.

Aku tak mention sesape kan. Ok, selamat.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia

"Alhamdulillah.. Islam menjadi milikku, Iman menjadi rebutanku.. kelebihan mungkin ada, kelemahan semestinya wujud, sudah menjadi fitrah seorang manusia.. kemahiran yang dimiliki insya allah akan dimanfaatkan ke jalan yang diredhai Allah.. kelebihan, kemahiran nikmat dari Nya.. diberi kepada manusia agar berfikir.. moga2 kita tergolong dalam hamba yang sentiasa bersyukur atas setiap pemberianNya, bersabar atas setiap ujian, berharap hanya padaNya, moga Jannatul Firdaus tempat kembali yang abadi.."