Time so full?? Puas hatikah dengan masa yg tlh berlalu?

Salam..

Aduh, slalu jek nyaris2 lupe pswd. hak3.. nk wak camne, dh lama x berblog. hu3..
Sejak 2 menjak nie, mmg full btol masa rasanya.. adeh, penat btol.
Dengan kuliahnya, kls, assignment, presentati0n.. dh bertimbun jdnya.. ha3
Penatnya.. +_+
Lps raya p0m, menunggu bertambun lagi..
Release jap.. Rindu sgt nk berblog.
Tp, kengkangan masa menyebabkan aku x sempat nak sentuh blog2, fs n krja2 seangktn dgnnya..



Walaupape p0m, skrg kita dh masuk hari yg ke 25 Ramadhan..
Ramadhan dh nk pergi. Sdehnya..
Aku x tau la sempat lg x aku melepasi target aku utk bulan Ramadhan thn nie..
Sdehnya.. Sdih sgt2.. Ya Allah, bagi kekuatan padaku, bagilah masa, peluang utkku menghabiskan Ramadhan, merelakan pemergiannya dengan hati yang riang, tenang, aman, dan semoga aku akan sentiasa merindui RamadhanMu...
Moga2 aku bukan tergolong dalam org yg rugi..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia

"Alhamdulillah.. Islam menjadi milikku, Iman menjadi rebutanku.. kelebihan mungkin ada, kelemahan semestinya wujud, sudah menjadi fitrah seorang manusia.. kemahiran yang dimiliki insya allah akan dimanfaatkan ke jalan yang diredhai Allah.. kelebihan, kemahiran nikmat dari Nya.. diberi kepada manusia agar berfikir.. moga2 kita tergolong dalam hamba yang sentiasa bersyukur atas setiap pemberianNya, bersabar atas setiap ujian, berharap hanya padaNya, moga Jannatul Firdaus tempat kembali yang abadi.."