Fokus yang terganggu

Kenapa fokus yang terganggu? Sebab sepatutnya perlu fokus awal lagi, tapi disebabkan banyak sangat hal dan urusan yang menekan (terutama ofis) menyebabkan urusan ini tidak mampu untuk difokuskan. Mintak cuti awai dengan ofis pun salah satu untuk fokus yang ni. Sekarang, baru boleh fokus untuk program ni. Cari berapa banyak perkataan fokus disebut. eh? ^_=

#1 pra-promo header v1 . designed by: fmn studio

#2 header v2 . designed by: fmn studio

Design bertimbun lagi termasuk goodies. Video pun. Rasa macam tak mampu. Nak cancel kan, tak bertanggungjawab plak buat kerja sekerat jalan. Haih. Pening fikir dengan komitmen kerja di ofis lagi. Header / timeline cover la dulu.

Book tarikh ya muslimat, women, banaat, perempuan, wanita~ ini juga pelaburan. pelaburan ilmu. pelaburan untuk kebahagiaan dunia akhirat. In Syaa Allah.

Online Registration. Ikuti update dari Hawa Convention 2 sekarang!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia

"Alhamdulillah.. Islam menjadi milikku, Iman menjadi rebutanku.. kelebihan mungkin ada, kelemahan semestinya wujud, sudah menjadi fitrah seorang manusia.. kemahiran yang dimiliki insya allah akan dimanfaatkan ke jalan yang diredhai Allah.. kelebihan, kemahiran nikmat dari Nya.. diberi kepada manusia agar berfikir.. moga2 kita tergolong dalam hamba yang sentiasa bersyukur atas setiap pemberianNya, bersabar atas setiap ujian, berharap hanya padaNya, moga Jannatul Firdaus tempat kembali yang abadi.."